صفحه اصلی
موفقیت تیم پژوهشی خانم دکتر صدقی دانشیار دانشکده علوم شیمی و نفت در ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • 1033 بازدید

تقدیر از اندیشمندان و دانشمندان جوان

اختتامیه ششمین دوره جشنواره تقدیر از اندیشمندان و دانشمندان جوان که در تاریخ 1401/12/9 در محل تالار دانشکده فیزیک دانشگاه تهران و با حضور دکتر محمود کمره‌ای (رییس جشنواره)، مهندس ابراهیم جمیلی (رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره)، دکتر وحید نیکنام (دبیر جشنواره)، دکتر پیمان صالحی (سرگروه داوران بخش شیمی جشنواره) و جمعی از پیشکسوتان، اساتید حوزه علوم‌پایه و ایده‌پردازان منتخب برگزار شد.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، امسال برای ششمین سال پیاپی با حمایت بنياد نيكوكاري جميلي و با همكاري بنياد حاميان دانشگاه تهران و دانشکده های علوم دانشگاه تهران، در راستاي حمايت از ایده‌پردازان جوان، ايجاد كسب و كارهاي مبتنی بر فناوری، ترويج فرهنگ كارآفريني با هدف تبديل دارايي‌هاي فكري به ثروت، به‌عنوان یک رویداد علمی در سطح ملي برگزار شد.

در این مراسم از سرکارخانم مرضیه غلامی، دانشجوی دکتری رشته شیمی پلیمر، ناهید سلیمیان، دانشجوی دکتری رشته شیمی پلیمر و خانم دکتر رویا صدقی، عضو هیات علمی دانشکده علوم شیمی و نقت تقدیر به عمل آمد.

ایده ارایه شده این گروه با عنوان "تهیه هیدروژل های سه بعدی با خواص رسانایی و خود ترمیم شوندگی به عنوان پاسخی برای نیازهای اولویت بندی شده کشور در حوزه ساخت حسگرهای حرکتی" در حوزه شیمی به عنوان برگزیده نهایی انتخاب و اعتبار حمایتی 120 میلیون تومانی به آن اهدا شد.

اطلاعات بیشتر در سایت جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به آدرس زیر در دسترس

می باشد.

 http://ysf-persia.com/

بدینوسیله این موفقیت را به همکار عزیزمان، خانم دکتر رویا صدقی، مرضیه غلامی و ناهید سلیمیان  تبریک عرض

می نماییم.

دانشکده علوم شیمی و نفت 

افزودن نظرات