صفحه اصلی
موفقیت دانشکده علوم شیمی و نفت در پانزدهمین جشنواره بین المللی و داخلی حرکت
  • 10610 بازدید

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت ویژه آثار و دستاورد‌های اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی و دانشجویی است که از سی و یکم اردیبهشت ماه در  دانشگاه مازندران واقع در شهرستان بابلسر آغاز شد و تا دوم خرداد ماه ادامه داشت. هر سال این جشنواره بین المللی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف هم افزایی، توسعه و تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه در انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می شود. برگزاری جشنواره حرکت موجب تعامل و آشنایی بیشتر انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور می‌شود.

پانزدهمین جشنواره حرکت در ۵ بخش: رقابتی، نمایشگاهی، انجمن پویا، بین الملل و یک بخش جدید با عنوان سفیر حرکت برگزار شد که موضوع آن حرکت‌های امیدوارانه و آینده پژوهانه است. در این جشنواره انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم شیمی و نفت دانشگاه شهید بهشتی در بخش محتوای دیجیتال گروه علوم پایه برای رادیو کیمیاگر به عنوان برگزیده معرفی شد.

همچنین در اختتامیه پانزدهمین جشنواره داخلی حرکت دانشگاه شهید بهشتی، انجمن علمی-دانشجویی دانشکده علوم شیمی و نفت موفق به کسب عناوین برگزیده در بخش نشریات گروه علوم پایه و برگزیده در بخش محتوای دیجیتال (رادیو کیمیاگر) گروه علوم پایه گردید.

دانشکده علوم شیمی و نفت کسب این موفقیت های ارزشمنــد را به این دانشجویان تبریک گفته و آروزی موفقیت های روز افزون آنها را دارد.

دانشکده علوم شیمی و نفت کسب این موفقیت های ارزشمنــد را به این دانشجویان تبریک گفته و آروزی موفقیت های روز افزون آنها را دارد.

مشاهده خبر

 

افزودن نظرات